Venda de apartament a Platja d´Aro, URBANIZACIONES

Referència:

665

Apartament en venda

Platja d´Aro, URBANIZACIONES mapa

199.000 € (impostos i despeses no incloses)
120 m2
4
2
Descripció

Ref. 665 - Oportunitat inversors, dos apartaments de planta baixa al preu d´un!Situats a la zona tranquil·la de Politur, a Platja d´Aro, a només 200m de la platja i a 5min caminant al centre. D´una planta baixa de 120m2 s´ha convertit en dos apartaments distribuïts cadascun en 2 habitacions dobles, cuina office, saló-menjador i bany complet. Totes les estades són molt lluminoses. Tancaments exteriors d´alumini i terres de parquet. Terrassa i jardí privat de 30m2, a més de grans zones enjardinades comunitàries. Opció a piscina.

característiques
Immoble
  • 120 m2 construïts
  • 120 m2 útils
  • 4 dormitoris
  • 2 banys
  • Bon estat
  • Exterior
  • Planta bajaª
  • 1 armaris
  • 1 terrasses
  • 10 m2 de terrassa
  • Cuina equipada
  • Moblat
  • Terra de parquet
Edifici
  • Zones verdes
  • Despeses de comunitat de 60 €
Extres
  • Piscina privada
Certif energètic
certif energètic
En tràmit
Simulador d'hipoteca
Preu immoble
Impostos i despeses
Preu + despeses
0 €
Estalvi aportat
Termini en anys
Interès
El teu quota mensual
0
Aquests resultats són orientatius, calculats amb els números que has introduït.
Mapa
Altres immobles que podrien ser del vostre interès

Finques Plaça Europa, venta y alquiler de casas en Platja D´aro, servicios inmobiliarios en Platja D´aro

Aquesta pàgina web utilitza cookies

Una galeta informàtica és un petit arxiu d`informació que es guarda al navegador cada vegada que visites la nostra pàgina web.

La nostra pàgina web utilitza entre d`altres, galetes tècniques que són imprescindibles perquè la pàgina pugui funcionar. Les tenim activades per defecte, ja que no necessiten de la teva autorització.

Més informació al nostre apartat POLÍTICA DE COOKIES.